Rimmel London GIVEWAY

Už několikrát jsem se tu zmiňovala o dalším giveway a konečně jsem se k tomu dokopala. Tentokrát můžete vyhrát make-up STAY MATTE od Rimmel London, 200 soft beige. Už jsem ho vyzkoušela, jelikož ho má B. a musím říct, že je naprosto skvělý, stejně jako všechny produkty Stay Matte od Rimmel London. Takže neváhejte!
Pravidla jsou jednoduchá. 
1. Být z České republiky nebo ze Slovenska.
2. Stát se mým čtenářem, poté napište váš email do komentáře.
3. Pokud budete giveway sdílet na svých stránkách, napište zvlášť komentář opět se svým emailem, čímž se vám zvýší šance na výhru.
Přeji vám hodně štěstí!
(Pokud tu nebude víc jak 20 komentářů, giveway se ruší.)

12 komentářů:

  1. malatinova.katarina@gmail.com :) vyzerá skvele !

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo♥
    Ten chci zkusiit
    ronieforbess@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. 1.Jsem
    2. to už jsem dlouhou dobu:)
    danielamihalikova@seznam.cz
    3.žádné stránky nemám :/

    OdpovědětVymazat
  4. Tento make-up je super, len aj ten najsvetlejší je na mňa celkom oranžový :/ ale nejako sa to uhrať dá :D

    OdpovědětVymazat
  5. super giveaway :)
    b.remisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!