Never, always.

Jelikož jste si hodně psali o nějaké video, o víkendu jsme se s B. dost nudily, tak vzniklo tohle, haha. Chtěly jsme nejdříve udělat nějaké kecací video, ale to nám moc nešlo a hlavně jsme nevěděly, o čem by mohlo být. Klidně mi můžete napsat nějaké typy. Co se týče článků, v poslední době jsem neměla vůbec čas, znáte to - škola, fitko, kamarádi a spousta dalších věcí. Každopádně ke konci týdne se tu snad nějaký outfit post objeví. 
Těšíte se na prázdniny?

6 komentářů:

  1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kolik vam je?

    OdpovědětVymazat
  2. trapný celkem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDD A co já s tím? Achjo, tohle je fakt smutný.

      Vymazat
    2. Anonym - Ty něco řikej, když se nedokážeš ani podepsat. To už je fakt ubohost tohle! :D
      Promiň Tery, ale takovýhle lidi mě serou fakt maximálně.

      Vymazat
  3. Nezlob se na mě, ale krknutí na konci se slovy ''jsem se málem zblila'' mi opravdu nepřijde jako vhodné video na blog. Za to bych se spíš styděla, jaké prase může být holka!

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!