surfboard

Co je lepší než tenisky a košile? Nechci urážet holky, které v podpatcích i spí, ale já na své kecky nedám dopustit. I když jsou ošoupané, špinavé, rozbité a má je každý, je to snad ta nejlepší věc, jakou jsem si kdy koupila. Stejně jako tyhle černé skinny nebo taška se stříbrnými cvoky. Co se košile týče, myslím si, že je to dost nepostradatelný kousek v šatníku, který dokáže zachránit kdykoliv, kdy nevíte, co na sebe. Z toho důvodu vlastním už tři, haha.
Na co nedáte dopustit vy?


11 komentářů:

  1. Ty jsi můj člověk, miluju kecky!♡ Na košile jsem taky celkem maniak, mám jich doma nespočet, ale jak jsi napsala, je to kousek, který na sebe hodím, když nevím co na sebe! :D :) Úžasný outfit kočko :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvelej outfit :) premyslim ze si taky poridim nike air force, jsou super!

    OdpovědětVymazat
  3. košilí mám strašně moc, ale skoro vůbec je nenosím :D nicméně ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uplna pravda tenisky su naj! A tvoj outfit sa mi hrozne paci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tady tě miluju!!! A košile mám nejradši. :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty boty se mi k tomu moc nelíbí, ale jinak super :) a máš krásný vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odkud je křivák ? Koupila jsem si jeden v Mangu, ale je takový neforemný a ta jeho kvalita není nic moc. Já mám ve svém šatníku hned 7 košilí, protože zastávám stejný názor jako ty :D :-)

    Kdybys měla zájem o WEBDESIGN, byla bych ráda, kdyby ses koukla na mojí stránku: http://shinynewdesign.blogspot.cz/ :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z H&M, kupovala jsem ho tam někdy na začátku roku, myslím. Také jsem přemýšlela nad křivákem z Manga, ale H&M vyhrálo, haha! :)
      Určitě se podívám, díky))

      Vymazat
  8. Dnes přidám outfit post se skoro stejným oblečením :D taky to totiž mam nejradši tuhle kombinaci :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for your opinions!